Зміст

 

 

Розділ І. Про себе

 

1.1.

Особиста заява учасника

 

1.2.

Анкета учасника І (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2013»

 

1.3.

Лист-подання загальноосвітнього навчального закладу

 

1.4.

Висновок про педагогічну та методичну діяльність учителя

 

1.5.

Витяг із протоколу засідання методичної ради загальноосвітнього навчального закладу про схвалення педагогічного досвіду

 

 

 

 

 

Розділ ІІ.  Моя педагогічна концепція

 

2.1.

Професійний автопортрет

 

2.2.

Моя життєва філософія

 

2.3.

Моя педагогічна філософія

 

2.4.

Педагогічне кредо

 

2.5.

Відеофільм  «Дорога  длиною в жизнь»

 

 

 

 

 

Розділ ІІІ.  Науково-методична діяльність

 

3.1.

Методична робота вчителя

 

3.2.

Подання досвіду

 

3.3.

Опис досвіду з реалізації проблемної теми

 

3.4.

Аналіз навчального  та науково- методичного апарату підручника «Світова література» ( академічний рівень).

10 клас. Наливайко Д.С. Шахова К.О.

 

3.5.

Виступ на засіданні шкільного методоб’єднання “Запровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Освітня галузь «Мови та літератури»: нові підходи, тенденції, перспективи

 

3.6.

Презентація досвіду роботи вчителя

 

 

Розділ ІV. Творчий доробок вчителя

 

4.1.

Цикл уроків  на тему: « И серебряный месяц ярко над серебряным веком плыл» ( «Серебряный век» русской  поэзии в курсе литературы) ( 11 клас)

 

4.2.

Цикл уроків на тему: « Жуль Верн. Роман «П’ятнадцятирічний капітан” ( 6 клас)

 

4.3.

Розробка уроку  «А.С.Пушкин. Сведения о жизни и творчестве поэта. Яркость, живописность поэтических картин природы, восхищение ее красотой в стихотворении «Зимнее утро»  ( 6 клас)

 

4.4.

Розробка уроку-подорожі «Ось мій рід занять: бути самим собою». Відомості про Д.Дефо і його роман «Робінзон Крузо»

 

4.5.

Розробка уроку – детективного розслідування «Артур Конан Дойль. «Собака Баскервілів». Захоплююча інтрига – основа детективного жанру» ( 7 клас)

 

4.6.

Методичний посібник  «Ігри, літературні диктанти, письмові теми, тести зі світової літератури  для 10 класу»

 

4.7.

Методичний посібник «Як зробити урок світової літератури змістовним і цікавим. Г.К.Андерсен «Снігова Королева» ( з використанням інтерактивних методик навчання)» ( 5 клас)

 

4.8.

Збірка  тестів зі світової літератури для 5 класу

 

4.9.

Збірка « Уроки литературы в таблицях ( 9-10 класс)»

 

4.10.

Позакласна робота з предмету. (Турнир эрудитов по творчеству М.И.Цветаевой. 10-11  класс)

 

4.11.

Відеозапис та розробка уроку-роздуму « Кто любит, должен разделить судьбу того, кого он любит…». Утверждение ценности творчества и любви и их спасительной силы в судьбах Мастера и Маргариты ( по роману М.А.Булгакова «Мастер и Маргарита» ( 11 клас)

 

4.12.

Відеозапис та розробка уроку-театралізованої подорожі «Зимний вечер». Богатство и разнообразие сказок А.С.Пушкина» ( 5 клас)

 

4.13.

Робота класного керівника. Відеозапис та розробка свята «День рождения класного коллектива» ( 5 клас)

 

 

Розділ V. Додатки

 

5.1.

Моніторинг знань, умінь та навичок учнів з російської мови та  світової літератури.

 

5.2.

Запровадження методу проектів на уроках. Презентація елементів уроку-проекту в 11 класі «Места моей души. Марина Цветаева»

 

5.3.

Синквейн ( сенкан) – прийом  технології розвитку критичного мислення на стадії рефлексії

 

5.4.

Творчість моїх учнів

 

5.5.

Фотоматеріали

 

5.6.

Нагороди

 

5.7.

Глосарій. Довідник для молодих вчителів.

 

 

Список використаної літератури