МОЯ ПЕДАГОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ

Благодарю тебя..."Благодарю тебя, создатель,

Что я в житейской кутерьме

Не безработный, не писатель -

Простой учитель на Земле! ...

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ ІІ.

 

 

 

 

 

МОЯ ПЕДАГОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ

 

Професійний автопортрет

 

         Кожного ранку поспішає до школи молода жінка з добрими очима та лагідним іменем Олена. Немало людей по дорозі привітно вітаються з нею.

         А двадцять дев’ть   років тому молоденькою вчителькою вона почала свій професійний шлях у   середній школі № 4 міста Куп’янська Куп’янського району Харківської області. Не все відразу виходило в неї. Але поряд  завжди були наставники, які підтримували її і які ще вчора були її вчителями та дали путівку в життя.  Перед собою Олена Миколаївна поставила мету: учня потрібно любити, поважати, ніколи не принижувати його особистість та гідність. Цієї мети вона дотримується завжди: і під час пізнавальних уроків, і під час позакласних заходів. Виховувати Людину, всебічно розвинену особистість, закохану у Життя – ось творче кредо Тонконог – вчителя.

        На уроках вчитель приділяє увагу розвиткові здібностей  учнів, виховує  особистість , яка зможе успішно самореалізуватися в соціумі як свідомий та відповідальний громадянин, високий професіонал, виховує  повагу до   своєї країни, доброту, чесність, самостійність, упевненість у собі.

        Маючи великий досвід практичної роботи у закладі освіти, Олена Миколаївна вважає, що найкраще виховання дитини – проникнення у її внутрішній світ, вплив різними формами і засобами на почуття, душу. Вона віддає перевагу творчим методам навчання, які розвивають образне мислення, творчу уяву, викликають у вихованців роздуми і дають можливість кожному стверджуватись як особистості. Учитель вважає найкращим матеріалом для особистісного розвитку – навколишнє середовище, рідну природу, художні твори як неоціненне надбання світової культури, виховує вміння бачити художні засоби виразності в творах світової літератури, прекрасне, цікаве в природі й житті.

       Олена Миколаївна добре володіє ефективними методами, прийомами організації навчально-виховного процесу. Постійно перебуває в творчому пошуку. Прищепленню любові, інтересу до російської  мови та літератури сприяє позакласна робота, яку проводить учитель-майстер: її учні займаються дослідницькою роботою, залюбки  беруть участь у позакласній роботі, пропагують вивчення  російської мови мови.

      Олена Миколаївна  підготувала до дорослого життя та простелила рушник на вдачу багатьом своїм учням. Щоб проникнути у внутрішній світ своїх вихованців, вона відкриває їм свою душу, ділиться своїми роздумами, своїми поглядами на життя.

       Олена Миколаївна належить до тих людей, які випромінюють енергію та душевне тепло, її люблять діти, до її порад прислухаються батьки, її поважають колеги.