Антична література

ВІДДІЛ ОСВІТИ

КУПЯНСЬКОЇ  МІСЬКОЇ РАДИ

КУП’ЯНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 4

ІМЕНІ ГЕРОЯ РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ   М.Ф.ХІМУШИНА

КУП’ЯНСЬКОЇ  МІСЬКОЇ РАДИ  ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

                           

 

                          О.М.ТОНКОНОГ

 

АНТИЧНА ЛІТЕРАТУРА – ВИХІДНА ОСНОВА ЄВРОПЕЙСЬКИХ ЛІТЕРАТУР

( в курсі «Світова література»)

 

 

У світі багато сил великих, але

сильніше  від людини немає в

природі нічого.

Софокл

 

 

Описание: http://antique-lit.niv.ru/images/gt.jpg

 

ЗМІСТ

 

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛІТЕРАТУРИ АНТИЧНОСТІ…2-63

ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ МИТЦІВ АНТИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

НА УРОКАХ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ У 8 КЛАСІ………………...64

Антична ( давньогрецька і давньоримська) література – вихідна

основа європейських літератур …………………………………….….64-83

Найдавніші цикли давньогрецьких міфів: троянський, ліванський,

про аргонавтів…………………………………………………………..84-94

Урок- гра «Греко-римська боротьба»…………………………………95-115

Система уроків із вивчення творчості Гомера ………………………116-153

Система уроків із вивчення давньогрецької лірики …………………154-198

Театр у Давній Греції. Есхіл   як видатний давньогрецький трагік...199-225

Система уроків із вивчення творчості Вергілія…………………..…..226-255

Горацій  – поет «золотої доби» римської літератури……………..….256-272

 

КОНТРОЛЬНІ  РОБОТИ ЗА ТЕМОЮ «ЛЮДИНА  ТА ЇЇ СВІТ У

ДАВНІХ ЛІТЕРАТУРАХ…………………………………………… ..273-281

 

ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………...282                                     

 

Найкраще, що є в житті, - можливість займатися справою, яка того варта.

Теодор Рузвельт

 

 

                 Одне із завдань курсу літератури – це формування світогляду учнів з допомогою активної виховної ролі літератури.  Втілення цієї мети можливе, якщо оволодіти методикою, що стимулює конструктивно-критичне мислення  активними методами та технологіями навчання.

                Інтерактивні та мультимедійні технології захоплюють учнів, пробуджують в них інтерес та мотивацію, навчають самостійного мислення та дій. Пропонована низка завдань стимулює школярів до висловлення власної думки, обстоювання власної точки зору.

                Будуючи  свої уроки літератури, передбачаю розв’язання  різноманітних творчих завдань, спрямовую учнів на пошукові види робіт, ураховую вікові особливості учнів і послідовно ускладнюю форми роботи.

              У посібнику представлені матеріали з курсу античності на уроках світової літератури у 8 класі. Запропоновані розробки уроків спрямовані на те, щоб через зацікавленість залучити   учнів до текстуального вивчення програмових творів, формувати у школярів навичок аналізу художнього тексту. З цією метою у виданні містяться цікаві запитання і завдання для учнів, матеріали для розповіді вчителя, аналізи програмових текстів, вікторини, завдання з тематичного оцінювання.

                Для вчителів світової літератури.